.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث زباله‌سوز ساری باید امسال عملیاتی شود

استاندار مازندران گفت: احداث زباله‌سوز ساری باید امسال عملیاتی شود.

به گزارش شمال نیوز سید علی‌اکبر طاهایی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد مصوبات سفر قبلی استاندار مازندران به منطقه محروم چهاردانگه اظهار داشت: سفر قبلی ما به چهاردانگه به نوعی دیدار با مردم منطقه محروم چهاردانگه بود و بررسی مشکلات مردم این منطقه بود.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی منطقه محروم پشتکوه در چهاردانگه بیان داشت: افتتاح پروژه آبرسانی منطقه پشت‌کوه چهاردانگه از پروژه‌هایی بود که در سفر به منطقه چهاردانگه تاکید شد.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای افتتاح پروژه آبرسانی منطقه پشتکوه چهاردانگه خاطرنشان کرد: معاون سیاسی استاندار مازندران نیز برای اجرای این پروژه به این منطقه سفر کرد و برخی مشکلات اجتماعی راجع به بحث چاه آب داشت که بر طرف شد.

وی در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار فارس در مورد گلایه مردم از انتقال زباله ساری به منطقه محروم چهاردانگه خاطرنشان کرد: با اعتباری که برای شهرداری ساری گذاشتیم برای ایجاد نیروگاه زباله‌سوز که انجام گرفت خود به خود مشکل حمل زباله این منطقه برطرف می‌شود.

استاندار مازندران درباره زمان اجرایی شدن عدم انتقال زباله به منطقه چهاردانگه تاکید کرد: احداث زباله سوز ساری باید امسال عملیاتی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1391
تا گوساله گاو شود ...
narmab2sar 1 مرداد 1391
ما كه از خدامونه چون از دست اين ماشين هاي زباله بر خسته شديم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.